我總是太軟弱
  背負不了你給我關於未來那沉重的夢
  真的太沉重
  我總是等不到
  那通該來的電話
  該做的事該在甚麼時機
  才不會太急

  偶而也耍耍心機
  偏偏全又被你看穿我心理打的甚麼主意
  真不夠聰明
  但我又困在記憶角落
  怎麼往前看不到路
  往後也看不到盡頭
  哪裡是終點(又該往哪走)?

  But I'm not so easy to forgive
  And anything could easily tempt me

  曾經擁有過的昨天剎那全都消失眼前
  所以甚麼事都叫我分心

  I'm always trapped in the pine
  Can I try again
  to make everything right?
  I know all of us gonna drifting out in the end
  can I make your ambition satisfied?



arrow
arrow
    全站熱搜

    sless 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()